[x] ปิดหน้าต่างนี้
Powered by MAXSITE 2.5.3
ยินดีต้อนรับคุณ บุคคลทั่วไป  
English Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) French German Italian Japanese Korean Portuguese Russian Spanish Vietnamese Thai     
ค้นหา   
เมนูหลัก
ระบบสมาชิก
Username :
Password :
[ สมัครสมาชิก ] | [ ลืมรหัสผ่าน ]
สมาชิกทั้งหมด 3 คน
สมาชิกที่กำลังออนไลน์ 0 คน
ฝากข้อความ
    ชื่อ :
    ข้อความ (ตัวแสดงอารมณ์)
    poll

       คุณคิดว่าเวปนี้เป็นอย่างไร


    1. ดีมาก
    2. ดี
    3. ปานกลาง
    4. แย่
    5. แย่มาก




      

       เว็บบอร์ด >> ห้องนั่งเล่น >>
    long   VIEW : 173    
    โดย long

    UID : ไม่มีข้อมูล
    โพสแล้ว : 1
    ตอบแล้ว :
    เพศ :
    ระดับ : 1
    Exp : 20%
    เข้าระบบ :
    ออฟไลน์ :
    IP : 45.82.33.xxx

     
    เมื่อ : พุธ ที่ 12 เดือน ตุลาคม พ.ศ.2565 เวลา 17:02:13    ปักหมุดและแบ่งปัน

    And yet, there is a long legacy of violent women in culture, from Euripides' play Medea, the ancient Greek myth where a wife seeks bloody revenge on her unfaithful husband, to Mary Elizabeth Braddon's 1862 novel Lady Audley's Secret, where a woman's murderousness is explained as insanity, to film femmes fatales such as Kathie Moffat in Out of the Past (1947). On screen, violent women have prompted fierce debate. A Question of Silence (1982), about three women's unexplained murder of a shopkeeper, was controversial upon its release, but later deemed a feminist classic. Glenn Close's Alex in Fatal Attraction (1987) was alleged by Susan Faludi in her 1991 book Backlash to have been made the scapegoat for a man's 

    อาร์เซนอล